Powered By Blogger

Fanpage Anna Lena z Zatoki Literackiej

sobota, 17 października 2015

Niespodziewanie - nadprogramowo

Miły regionalny akcent - dziś po pracy 
Emotikon smile
Akurat dziś po pracy udało mi się dotrzeć na samo zakończenie imprezy urodzinowej - siedemdziesięciu lat istnienia Radia Szczecin (w ten weekend urodziny świętowano w Stargardzie). I właśnie spotkała mnie miła niespodzianka w osobie dziennikarza Polskiego Radia Szczecin i jednocześnie autora książki "Błękitna pustynia" - Rafała Molendy.
Dedykacja jest. I jestem przed lekturą...
Emotikon smile I jestem przed lekturą...
Generalnie to fabularyzowany reportaż wojenny - a fabuła osadzona jest w Afganistanie, w trakcie XII zmiany Polskiego Kontyngentu Wojskowego - właśnie w Afganistanie. 
Emotikon smile
PS. Przy tej okazji przypomniała mi się fabuła powieści sensacyjnej stargardzianina Artura Baniewicza "Dobry powód by zabijać". Wspólny mianownik obu książek - misja wojenna polskiego żołnierza.
Przy okazji polecam słuchowisko "Błękitnej pustyni", premiera audiobooka odbyła się 29 października 2014 w Filharmonii Szczecińskiej. 
W reżyserii: Krzysztofa Czeczota
Produkcji: Polskie Radia Szczecin.
W roli narratora Robert Więckiewicz ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz